Så mycket bättre...

0kommentarer



"Så mycket bättre" på 4an är nog faktiskt mitt nya favoritprogram. Det ger mig sådan himla må bra feeling så det inte är klokt. Så skön blandning människor allt från Petter till Thomas Di Leva.
Blir nästan kär i Petter bara jag tittar på honom *fniss*
- Men jag har ju mitt på det torra så att säga.

Tycker iallafall att Lasse Berghagen gjorde min favorit låt riktigt mysig. Den får mig att tänka på så mycket som hänt det senaste året. Brustna hjärtan, förlorade vänner och tillbaka vunnen kärlek. Just nu är jag iallafall lycklig, och det är faktiskt huvudsaken. Jag känner mig hel.

För att avbryta mitt känslomässiga snack och gå tillbaka till programmet så vill jag bara tillägga att jag tycker att September gjorde det grymt också.


Tack och godnatt :)

Kommentera

Publiceras ej