Måste bara uttrycka mina känslor genom att : FAAAN!
Jag vill inte ha kyla och snö.
Tänker hitta mig ett jobb iallafall så att jag äntligen kan åka iväg med Tove som vi planerat i halva mitt liv.
Galet kul.
Jag har höstlov och allt är skit just nu.
För det första är jag sjuk som en jag vet inte vad, och när jag väl trodde på förbättringar ja då kommer eksem på ögonlocken.
Vet inte om jag ens vågar visa mig ute. Ser helt sjukt ut!
Är inskriven på någon lista nu ikväll på något ställe i Upplands väsby där jag ska kolla ögonen.
BLÄ!
Så vidrigt.

Tove var iallafall hemma hos mig i lördags och det var sjukt trevligt.
Vi har inte setts på tusen år och hon hade med sig sina hundar.
De är väldigt söta.
Kommer några bilder!
Ha det gott.
 
Orkar inte ens skriva något egentligen...
Men tänkte bara säga att Norrtälje både var lite kaos men kul.
Kul att kolla på Kami iallafall!
LOL

Nu ska jag kolla klart på idol.
Och jag tror inte direkt mina favoriter hänger löst!
Vi hörs.
Jag börjar bli sjuk!
Fan...


Värsta hostan.. så frustrerande.
Vill bara sova!
Och igår var jag duktig och gick ut och promenerade, snabbt och långt.
Hade tänkt göra det idag med.
Mia var en riktig snällis och gav mig halstabletter.

Imorgon drar jag till Norrtälje.
bajshals
Ska träffa Jessica idag.
That's fun.
Sitter dock och har problem för min hy är så dålig + att jag vet inte vad jag ska ta på mig.
Riktigt illa.
Det börjar bli bättre i tänderna men det gör fortfarande ont.
Skavsår i munnen is the shit.

Sååå skönt.
Ligger i sängen med mitt duntäcke och fan vad bra man kan ha det ibland!
Dock hade det vart betydligt bättre om jag inte hade ont i tänderna, men vaddå... man har ju alvedon!
Jag har fått min tandställning nu och det känns väl kanske inte extremt roligt.
Det är jobbigare än jag trodde. Tänderna spänner och det är inte skönt alls.
Lägger upp en bild.
Och har föressten blivit sur på min blogg (och mig själv?) så har ingen lust att skriva något eftersom det är fult.
Ingen ork heller att fixa.
Strunt samma!

Jag vill dit igen och OMG vad mys det var.
Finaste huset och jaaa jag vill bo där. *drömma*
Hade iallafall en riktigt trevlig helg.
Jag förstår iallafall vad de säger nu mera!

Lägger upp lite bilder senare för har ingen sladd till kameran.


Sitter i bilen på väg till Norge! Vi ska tydligen stanna och köpa korv snart. Jag har ju förstört min blogg rejält och sitter och funderar på vad som ska göras. Ska fixa något snyggt SÅ FORT SOM MÖJLIGT!
Ska bli skoj för jag har aldrig vart där.
Fast har hört att det är som i Sverige, iih!

Har iallafall inget speciellt att skriva förutom att mammas kompis Marie är klockren, like her!
Köpt nya skor också..
Marie köpte likadana!
Jag sitter i skolan och har Svenska B. Vi ska jobba i grupper, välja en epok som vi ska skriva om.
Är inte så roligt om jag ska vara helt ärlig och hej jag tycker om att klaga.
Istället för att arbeta sitter jag och skrattar ihjäl mig åt Kjell-klipp på youtube, sjuk humor!
Längtar hem iallafall.. mamma och jag ska ut och övningsköra!
Är man bäst så är man iih!

Vi får väl se hur det går.
Det hände något med min fot i söndags och jag vet inte vad.
Går knappt att gå och på vägen hem idag fick jag panik för det gjorde så ont, men jag försöker ändå!
Får ha på mig mina fulfula skor för att de är bekväma.
Och idag har jag köpt en ny webbkamera *glad*