Sitter på pendeltåget just nu, är på väg in till stan. Ska träffa två kompisar. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Puss
Min kamera har gått sönder. Helt ärligt, det känns som jag ska dö... Jag har inga pengar att laga den för och usch, Kom tillbaks kamera:( Hur fan överlever man som fototokig utan kamera? Jag vet fan inte. Åh.. Hej då. Nu ska jag gråta en skvätt!
Nu är jag tillbaks igen. Åker tillbaks hem till mamma idag, ska hämta saker och fira midsommar osv..
Ska ta med mig min kamera också. Håller ju på att dö utan den!
kram
Nu har jag klippt mig. Känns lite konstigt men jag vänjer mig nog snart *ler*
Kommer upp en bild senare.
kram

Jag är i örebro just nu, min farmor har vart galet snäll och köpt två bikini och ett par shorts åt mig.
En helsvart som satt jättefint och en rosa/leopard-mönstrad från h&m.
Like it.
Ska dock ut på stan imorgon för att byta shortsen. De var för små, såklart.
 En av dem, fast jag köpte den i svart.

Sitter i bilen nu.. Fan vad seg jag känner mig.. Men men. Vi ska vara framme i örebro vid 17. Puss. Btw har anna åkt till cypern. Hej jag är avundsjuk!
Haaaaallåååå!
Jag är mitt i ett litet kaos. *skratt*
Vi målar och tapetserar.
Dock målar jag bara... och är vitfläckig.
SÅ FINT!

Hela benen är i princip vita, mina fingrar är vita, hehe.
Men jag kan ju iallafall måla.

Sen så är det ju jäkla kul att jag tappar läsare när jag inte skriver ;D
Ni är ju lite dååååliga. Eller? ..... kanske jag
Jag har ju ingen dator längre, och ja. . Min mobil verkar inte vilja samarbeta med internet och gah... Jag fattar ingenting *ler* Ska iallafall åka till pappa idag... Vi hörs pusspuss
Jag har ingen dator. Fick ju låna en av min käre bror men den var ju trasig. Så nu sitter man här, utan dator. Det kommer nog vara så här i stort sett hela sommaren. Men jag har två idéer. 1. Jag kan mobil blogga. (Så som jag gör nu) 2. Jag går till biblioteket. Visst är jag smart? Och ja, jag saknar tangenterna *skratt*
Jag har ingen dator. Fick ju låna en av min käre bror men den var ju trasig. Så nu sitter man här, utan dator. Det kommer nog vara så här i stort sett hela sommaren. Men jag har två idéer. 1. Jag kan mobil blogga. (Så som jag gör nu) 2. Jag går till biblioteket. Visst är jag smart? Och ja, jag saknar tangenterna *skratt*

Pappa flyttar in idag så jag ska åka till hans jobb, sen drar vi till huset.
Ska bli skitkul faktiskt.
Fast jag har en dödstung väska som är galet jobbig.
- Det är inte lika kul!

PUSS

Har haft en helgalen dag idag.
Orkade inte dra till skolan, så jag och mamma drog till båten.
Jag tog med mina svenska grammatik anteckningar och övade.
Hade det sjukt bra.
Men insåg att jag måste gå ner i vikt, och fy helvete.
Snart blir det Spanien och nej tack, då ska jag vara snygg.
Här är iallafall bevis på hur mysigt jag hade det:
Jag är faktiskt bäst. Jag ogillar i princip alla barn. förutom min systers  ungar och min lillasyster.
På något sätt anser jag dem som mer intelligenta (även om Freja är 1 år).
Syrran (Eva) hade match på Sätra idrottsplats idag, så jag skulle ta hand om en 1-åring och en 4-åring som var både glass sugna och vilda.
Emil (4-år) var utrustad med en ljusblå liten ryggsäck där han hade bamsetidning och matlåda, samt vattenflaskor till både han och Freja.
Vi gick en promenad och skulle leta rätt på en glasskiosk men jag insåg att jag var tvungen att ta bussen till Bredäng då jag inte hittar över huvud taget där.
Emil lovade att sköta sig och göra som jag sa, och Freja bara satt och skrattade i sin vagn.
Vi gick på, åkte två stationer och när vi ska gå av.. gissa vad jag märker?
Jo, Emil har plockat upp ALLT från sin ryggsäck och jag fick panik och typ: EMIL.. VI SKA AV NU!! :O

Tro det eller ej, men vi kom av!
Köpte piggelin och allt var så skönt.
- Jag älskar vädret.

Tillbaks på Sätra idrottsplats sätter jag mig på läktaren med vilddjuren.
Emil satt och läste och Freja försöker springa in på planen.
Så vi kunde inte vara där. Hittade tillslut en lekplats lite längre bort.
Men ojoj, Eva glömde visst säga att om man sätter ner Freja i en gunga får man inte bort henne.
Så där stod jag, varm och svettig och försökte slita bort en otroligt envis 1,5åring från en barngunga.
Det gick ju inte. Man vill ju inte direkt ta till våld.
Hon skrek och skrek. Tillslut fick jag upp henne.
Och då skulle hon ner i vagnen också.
Det gillade hon inte.
Tillslut var vi tillbaks.
Allt gick bra, alla var glada. Och gud, jag älskar verkligen de där barnen.

Dock var det en kvinna som kom fram till mig i Bredängs Centrum och sa typ: Åh, hon var inte så lik dig. Pappa upp i dagen?
Jag: Det är min systers barn.
Shit, vad tror hon om mig? *skratt*
17 år och har en son på 4.
Skulle väl sitta fint.... NOT!

Hade iallafall jäkligt skoj. Åt middag hos Eva & David sen. Mums!