Nu förstör jag bloggen totalt. Får se ut såhär tills jag får någon idé om hur jag faktiskt vill ha det.
Men det är lugnt. Jag mår bara bra trots stress!
Imorgon ska jag träffa Alex, han har lovat att hjälpa mig med matten.
Planerna till eftermiddagen är hemliga, inte för er utan för en speciell person.
Hoppas ni gör riktigt roliga saker ikväll.
Det ska jag göra nästa Lördag!

Puss
En vecka kvar nu tills det är dags för bröllop. Min storasyster ska gifta sig. Det är så himla roligt!
Mindre kul att jag har börjat tycka att min klänning jag köpt hos Nelly.com är skitful.
Tror det blir den som är mer "rak" och sitter åt, även om man känner att man har x-antal kilo på kroppen för mycket då.
Vad tycker ni?


Klicka på bilderna för större bild.
Igår morse vaknade jag. Hade tid hos tandregleringen klockan nio.
Vem behöver en jacka tänkte jag, och rusade ut i spöregnet. Ångrade mig lika snabbt men jag är inte den som är den.
Bussen kommer inte. 10 minuter till. Vart i helvete är den? 20 minuter senare rullar den in.
Där står man med blött hår och är förbannad men egentligen får jag skylla mig själv...
Ankommer till Fridhemsplan ungefär en halv timme senare än vad jag tänkt. Skäms som en hund när jag kommer in till tandregleraren. Hon är lika trevlig som vanligt så jag kände mig ändå väldigt välkommen.

Färdig!
Ut i kylan igen. Vid centralen ska jag byta tunnelbana till annan linje.
Står där och väntar tillsammans med mina hörlurar.
Jag älskar djur. Ser en kvinna komma gåendes med en liten pincher valp. Började le lite smått för mig själv.
Kunde verkligen se hundvalpens glädje över att få gå mitt på centralen bland massvis med folk.
Han ville hälsa på alla och springa fram till folk som stod lite längre fram. Den kunde inte behärska sig alls.
Men det är lite charmen med sådana där små. Jag förstår mycket väl kvinnan som gick med valpen, jag förstår henne på det viset att hon hade ett antal väskor och det säkert var väldigt påfrestande med en liten buse som drog i kopplet som en tok. Men när jag ser henne när hon drar upp handen och bara slår till den lille så den skrek till, då tänkte vi inte längre samma sak.
Jag blev helt apatisk. Trodde jag ändå skulle ha mage att säga till en sådan människa men jag blev bara tyst och stirrade, som alla andra på central stationen.
Folk blev chockade. Hon slog en liten oförstående hundvalp hårt. Det var sjukt och jag blev äcklad.
Varför gjorde jag inget?


På bilden ser mina ben riktigt korta ut o feta haha. Men det får duga.
Ville bara visa upp att jag klippte av gamla jeans och blev söta shorts.

Åkte hem till min pappa startade med att ligga ute och sola en hel del innan jag promenerade till dagis  för att vara barnvakt åt min lillasyster Carolina! Hon är rolig hon..
Visade mina jeans och sa att de var nya...
- Men deeem är ju trasiga Camilla O.o
Sitter här och har lite ont i magen. Tänker lite på jobben i sommar, vad ska jag egentligen göra?
Är verkligen glad över att jag fått två stycken. Finns ett antal personer i Stockholm som inte ens fått ett enda men jag ja just jag har fått två. Dessutom ett som är otroligt roligt. Skriker nästan av lycka.
Sommarjobba på en tidning sitter inte fel!
Spraytanning

Nu har jag fått färg.. känns väl skönt men vet inte om jag är nöjd.. Rätt mycket som inte blev bra!


/>
Jag sitter här i min ensamhet.. fixat mina naglar.. känner att jag vill prata sönder någon nu och då finns det ingen här? Mamma sover ändå säkert så ingen mening att ringa och störa henne heller *ler*
Så tråkigt att vara själv.. hon borde komma hem nu på direkten haha..
När naglarna har torkat ordentligt tänkte jag fota min nya "solbränna"
puss
Åker med syrran och ska bli brun nu! Hoppas det blir bra..
Håll tummarna så ska jag visa bild på lite nya saker senare!
Kram =)
Norges bidrag, bra eller dåligt?



Försöker bestämma mig för om jag gillar låten eller bara tycker att han har ett otroligt charmigt leende..
Jag har beslutsångest... lutar mer åt det sista tror jag.
Nu ska jag försöka fixa något att äta.. "svälter" just nu.
Har inte skrivit på tusen år, förlåt!
Händer så himla mycket just nu. Prov hit och dit, inlämningar och ja hur ska detta sluta?
Har vilat upp mig efter en "jobbig" dag med att se på Jurassic Park..  jag är otroligt laddad inför imorgon. Det blir bio med bästa vännen Jessica!
Kram på er för nu ska jag sova!