Jag är nöjd.. vill inte ta av den!


Den här har jag beställt nu.. väntar med glädje på att den ska komma hem till mig!
Idag kommer en kompis över och "firar" Våffeldagen. Yey!

Åh. sommar.. kom.
Jag upplever vårväder hemifrån.. rensar lådor och städar..
Men jag ser väldigt blå himmel från mitt fönster.
Det värmer.
Här kommer en uppdatering av vad som hänt senaste tiden.. har inte haft någon ork till att fixa vid datorn alls.
Men jag skyller på vintern som så många andra...



Insåg idag att jag ätit HELT fel mat. Nu måste det ske förändring tänkte jag och nu testar jag lite "Ät-inte-några-kolhydrater". Får se om det händer något..

Åt köttfärsbiff idag med sallad och tzatziki. Riktigt lyckat!



Hur normalt är det att betala 23:- för 33cl läsk?




Vi körde en kryssning. Maten var inte den bästa och jag åt inte ens upp. Man fick dricka hur mycket man ville.. det firade jag med att hämta apelsinjuice!


Bilden är ju inte den bästa men jag hade förbannat kul.



Tove fyllde 20 år. Drog på mig tjockis jackan och åkte ut på Ekerö.