Har försökt fixa lite men är inte nöjd än.
Några tips på vad som kan göras?
Idag kommer folk hem till mig. Riktigt trevligt!
Går runt med mammas stegräknare dessutom.. ska gå ner i vikt nu, på riktigt.
Hoppas alla mår prima.
Puss
Aldrig vart så nervös som jag var igår. Mamma och jag åkte och köpte ett par jeans innan jag skulle på mitt tandläkarbesök.
Det var mycket positivt och jag har nya snygga byxor, men det hjälpte ändå inte mycket.
Kommer till tandläkaren och magen gjorde så ont, ville bara hem.
Tillslut kom man in, satte sig i stolen och inväntade något fruktansvärt.
Gjorde så fruktansvärt ont när han skulle dra ut den första, men jag fick mer bedövning och jag är en tång-tjej tydligen *skratt*
Jag HAR överlevt. hehe
Jag är så jävla nervös. Inte bättre blev det av att jag satt och googlade mardröms-senarion igår.
Hittade riktigt vidriga saker, och en bild när de drar ut en tand.
Vill inte dit imorgon, verkligen inte...
Mina tänder =(

Har suttit och pluggat hela dagen med Shakila... så jag säger bara TACK FÖR HJÄLPEN!
Vi fastnade vid mitt playstation och sjöng singstar :) trevligt-trevligt.

Och jag har för första gången i mitt liv lekt med en katt idag.. tufft! Go missan!
Har bara vart hemma och myst idag, förstår inte varför men är så jäkla seg just nu.
Om några minuter ska jag kolla på Beck med mamma, det blir skoj.

Har kommit fram till att jag ska fixa min blogg så den blir toksnygg, ska se när jag har ork (och lust)!

    <- Här är jag!
Arbetar med lite Sannorlikhetslära, känns det lockande? Nej inte speciellt.
Ska ut och springa lite när jag kommer hem har jag bestämt mig för.

Igår kollade jag på premiären av det nya programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik?" och det var riktigt bra.
Jag är så kär i dessa galningar, tror inte de gjort ett enda program jag inte gillat.
Gillade verkligen när Fredrik ska åka skidor rakt ner i en pool... HUMOR!
Jag börjar bli bättre, helt klart.
Fast halsen gör hemskt ont men det går nog över om några dagar.
Känner mig jävligt irriterad på ett antal personer....
Jag kan ju gotta mig med att jag kommer vara ful i 1,5 år.
*happy*

21 oktober är det inbokat för att sätta in tandställningen!
Jag är förkyld usch.
Stannade hemma från skolan idag för jag hatar att sitta med hosta och snora när man är där.
Ikväll blir det stå i tvättstugan, vilken glädje -suck-

Jag är sååå uttråkad just nu, och vi har inget salt hemma.
Nu är det verkligen en sådan där dag då man bara vill lägga sig i sängen och kolla sönder sig på alla avsnitt av sex and the city. Åh, vad mys det skulle vara *smile*