Allt som är stort är skönt.

Ska gå och lägga mig nu. Klockan 23 på en fredag kväll, är det livet? Mm...
Idag har vart en skön dag ändå. Tog en dusch, lade mig tillbaks i soffan och njöt av att bara kunna slippa tänka på något viktigt för en liten stund. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Märsta över "helgen".
Pappa fixade jobb till mig på Söndag vilket är jätte bra.
Jag gör allt för pengar som jag brukar säga.
Funderar lite på om jag ska välja att kolla på Tjenare kungen som en godnatt film. Ja, det är så jag brukar kalla de där filmerna jag lägger mig och slocknar till. Ibland är det nog den skönaste känslan jag vet. När man är så trött så man inte orkar ha ögonlocken uppe längre, då man känner hur man liksom håller på att somna trots att man försöker med all kraft att hålla sig vaken. I think it's better than sex.

Vill bara slänga ut en KRAM till mina vänner där ute som är så jäkla sköna. Åter igen associerar jag det hela till något snuskigt. Det jag menar är mer att jag är så glad över att jag på olika sätt stött på en del människor i mitt liv som faktiskt jag tänker hålla kvar så länge det är möjligt. Blir galen på vissa som inte kan tycka något om sig själv. Vem har inte funderat på; Vad är jag bra på? Vad kan jag? or why not, varför finns jag? Haha Skämt åsido så känner jag bara att efter ett antal år nu på det här jordklotet borde man väl ändå börja känna lite vem man är, vad man vill och vart man ska. Förstår inte det här bekräftelsebehovet en del i min bekantskapskrets har då vad som än händer måste man få bekräftat att man är söt, snygg & bra. Föds man ful så gör man, varför inte försöka leva med det då? Kanske kan vara bra att då själv försöka hitta en sida som man tycker är bäst med sig själv.
Pratade lite med min mamma idag om det. Vi kom fram till att vi båda är grymma för vill vi något så gör vi det. Exempelvis: Skulle jag få för mig att jag vill bygga en båt så är jag 100% säker på att jag kan bygga den.
Kanske var lite konstigt. Men det jag känner är att jag tycker det är coolt att leva med den tanken att man kan göra vad man vill ända tills det är motbevisat att det är omöjligt.

Jag sammanfattar det hela med att jag tycker att vissa människor är idioter, andra är underbara och vissa skulle jag dö för. Puss och kram på er!


En bild på mig, Tove & Sofia för ett år sedan.
Det var en nyår som hette duga!

Jag saknar min systemkamera lite. Menmen, gjort är gjort kommer aldrig tillbaks. Ska ändå köpa en bättre så småningom. Just nu använder jag en Olympus digitalkamera för jag ville ha något mindre. Den är skitful men jag gillade funktionerna där man kan ha den under vattnet och tappa den! Hej-jag-heter-Camilla-och-jag-förstör-allt-jag-har-i-mina-händer. Tycker dock att det inte är den bästa kameran men men det lär ju bli roligt när jag och Shakila drar till Turkiet. Lite snuskbilder under vattnet lär hon ju gilla.

Idag fick jag hem en ny maskara + nytt nagellack. Jag gillar det!
Lägger upp en bild senare! KRAM


Nej, förfa-aan nu går jag och lägger mig..


Jag känner mig så himla seg. Inte ok! Precis sminkat klart mig och ska leta rätt på några kläder som passar today. Vill bara krypa ner i sängen igen och helst av allt dricka lite varm choklad. Mums vad gott!

 

Youtube är iallafall sjukt kul idag.

Kommer aldrig hamna så nära mitt hjärta som spotify gjort. Men vem kan inte säga att voddler passar utmärkt till att ligga och slökolla på? Mmmhm /me like