Så sjukt dålig film, jag skojar inte. Trodde faktiskt att den skulle vara läskig eftersom jag tyckte att den första var det men nix. Jag tycker att mycket utav det som hände var fånigt. Sedan hatar jag att gå på bio när fjortis killar ska sitta och skrika i bio salongen.... väx upp!

Den får ++ av 5 möjliga....

Jag har haft en rätt bra dag idag faktiskt, jobbade och sedan har jag druckit massor med julmust!!!
Spännande? Javisst. Tog mig däremot en promenad ner till pendeln för att åka. Skönt faktiskt.
♪ 1985 - Patrik Isaksson

Ut i kylan nu:
Usch. Varför ska allt vara så jobbigt ibland? Tänker inte gå in på exakt vad men ibland blir man väl förjävla trött på att tassa på tå inför andra människor jämt, GRR!!! *arg*

Bilden är iallafall tagen hemma hos Shakila där jag hängde innan jag skulle iväg och jobba idag. Vi pratade skit om allt mellan himmel och jord. Riktigt skönt!

That's what friends are for<3
Sitter och softar i min säng nu. Har jobbat och jag är mer än nöjd. Idag tjänade jag 1000:- på 3 timmars arbete, kan typ inte bli bättre. Bilden togs alldeles nyss; Rufsigt hår, avklädd redo för att sova!
Godnatt! :)
Sådär ja, nu är jag klar för att åka och jobba. (nästan iallafall)
Jag har ingen lust idag egentligen men bara ta sig i kragen och dra iväg:)


Är inte den här låten mysig??

Gick till affären och tillbaks igen. Tyckte lekparken såg fin ut så tog en kort med min ur dåliga mobilkamera...

Uääh.. Jag är helt död! Min rygg känns knappt och jag vill egentligen bara sova, sova lite till och sedan sova ännu mer! Är allmänt grinig mot allt och alla. Önskar jag hade en on/off knapp så jag kunde välja att få vara på någon slags stand by just nu.. Just av den här anledningen hatar jag den här årstiden :)
Blir ju kall om fossingarna.. buhuu


Bjuder på en bild av mig själv jag tog för ca: 5 min sen kanske så alla får se mitt "sjuklings-face".
Ligger i soffan hos min syster och är halvt död. Tror jag börjar bli sjuk. :(
Tänk att jag faktiskt åker till Turkiet snart igen? Åh jag längtar verkligen.
Jag är en sån jävla mupp så sitter redan och funderar på vilken resväska jag ska ha *skratt*

Pegasus
har väldigt billiga flygresor.. ett tips!!

Hittade en bild på mig. Får bli lite utfyllnad när jag säger:
GODNATT :)

Vaknade precis, ska äta något och göra mig klar. Har haft en rätt jobbig natt men efter några samtal imorse känns det bra igen. Happy-face!

100media_imag003 (MMS)

Den är nice iallafall :) Mitt ansikte skulle seriöst må riktigt jävligt om jag inte använde den här!

♪ Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

Har köpt den här hårinpackningen så får se om den är bra, hehe. Hoppas!
Ska strax hem till min syrra och hänga där ett tag med mamma...
Blir middag och imorgon ska jag till skolan -segt-
Kram.

Random webcambild. Mitt hår ser ut som stryk behöver färga.


♪ Stay - Miley Cyrus


Jag saknar honom så sjukt mycket och det är så otroligt jobbigt att tiden går så långsamt.
Kan det inte bara bli december? Snälla snälla..

"If I could have just one wish
I’d have you by my side"
Vaknade nyss och det första man gör är att skynda sig ner i tvättstugan. Underbar morgon... NOT!
Nu - Frukost! Mums.
♪ The scientist - Coldplay


Eftersom jag är lite seg så kommer jag inte iväg förrän nu och då med ett paket mjöl i andra handen.
Some people never stops to surprise me, haha. Hoppas alla har en bra dag.
SEE YA
♪ Längesen - Petter, Veronica Maggio

Sitter och tar det lugnt på en stol i köket. Idag har jag pluggat lite och kollat lite avsnitt av serien "Supernatural" som verkar rätt bra. Jag gillar ju lite störda grejer så det där passar mig haha.
Tänkte ringa Shakila strax för att promenera upp till henne, det är så fint väder nu. Kram.







♪ Iris - Goo goo dolls


På ett sätt är jag överlycklig idag, eller jag blev det mer igår. Min bästa kompis Shakila kommer troligtvis, om jag har en jävla massa tur också åka till Turkiet i vinter. Jag skulle verkligen vilja det.
Finns väl inget bättre än att dela dem viktigaste stunderna med den som vet mest om en? MHM... Me like.
Håll tummarna för det! :)
NOT Ber en bön - Ken ring
Har beställt hem det här och hoppas att mitt hår ska sluta se ut som ett paket smör på morgonen. Hatar att behöva tvätta håret varje dag det blir så slitet. Längtar tills jag får hem det här iallafall!
Det lär behövas när jag åker till Turkiet i december för jag är inte så säker på att det finns möjlighet att ta mina långduschar där, haha.
NOT Friday I'm in love - The Cure


Sitter i skolan och skriver om den atenska demokratin och den romerska republiken. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om historia lektioner egentligen. Jag både tycker om det och ogillar det på samma gång.
Önskar att jag skulle ha träffat på en lärare som gör att det inte låter tråkigare än vad det egentligen är. För jag tycker som sagt att det kan vara roligt men att timme efter timme sitta och lyssna gör människor trötta. Roligare undervisning röstar jag för! :)

Notera att bilden inte är den vackraste men tog den nyss från skolan så den får duga, haha!

Ikväll åker jag till min bästaste älskade farmor tillsammans med Carolina. Ska bli mysigt. Örebro here we come!!

I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love

Saturday, wait
And Sunday always comes too late
But Friday, never hesitate...

I don't care if Mondays black
Tuesday, Wednesday - heart attack
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love

Monday, you can hold your head
Tuesday, Wednesday stay in bed
Or Thursday - watch the walls instead
It's Friday, I'm in love

Saturday, wait
And Sunday always comes too late
But Friday, never hesitate...

Dressed up to the eyes
It's a wonderful surprise
To see your shoes and your spirits rise
Throwing out your frown
And just smiling at the sound
And as sleek as a sheik
Spinning round and round
Always take a big bite
It's such a gorgeous sight
To see you eat in the middle of the night
You can never get enough
Enough of this stuff
It's Friday, I'm in love

I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love
Försöker sälja min digitalkamera kan någon bara köpa den NU???
Jag kom nyss hem från jobbet och jag har ont överallt. Don't know why och jag saknar honom <3<3

Det här har på fullt allvar varit den segaste dagen någonsin. Jag har inte gjort någonting alls. Avundsjuk? BLÄ!
Häromdagen skickade jag ut ett brev till Veysi som han ska ta med när han ska på intervju. Jag hoppas han får komma hit så vi slipper det här med att vara ifrån varandra. Men man brukar väl säga att allt som inte dödar gör en människa starkare. Känns däremot mer som att jag håller på och dör. Sakta men säkert.
En bit på vägen är vi iallafall.

Sitter och lyssnar på Ronan Keating och känner mig allmänt
fånig, haha.
"The smile on your face lets me know that u need me"
AWW!
Skriver mer sen för nu ska jag fixa någon film att kolla på ikväll, kraam.
Jahapp, idag har jag hängt med min mamma och mormor mest.
Vi hjälpte någon kvinna med hennes dator och efter det gick jag för att plasta in mitt kort till gymnastiken så jag inte tar sönder det, haha. Sjukt smart idé måste jag säga då själva kortet var i papper så dert kändes inte så smart.

Efteråt hamnade jag hos min syster och åt pannkakor med hennes barn!

Dagens tips:



Har insett att det är i princip guds gåva till mänskligheten, skämt åsido men herregud jag kan inte sova utan den här nu mera! Yes... kan det bero på att jag i princip har vänt på dygnet i och för sig men iallafall...
Guld värt!
Idag har jag lyckats sälja mitt gamla playstation 2 - thank god!
Vem vill ens ha det där nu känner jag *ler*

För tillfället sitter jag inne på http://www.studin.se/ och drömmer mig bort om att åka till min baby i vinter för att plugga turkiska. Synd bara att jag inte har tid till det då, det hade varit roligt.
Jag sitter bara och väntar på att han ska logga in på msn nu så vi kan prata.. Han flyger nämligen till Istanbul imorgon bitti. Sjukt hur mycket man faktiskt kan sakna någon. Jag hatar det men jag älskar det på samma gång.

Varför måste tiden gå så långsamt? :(