Seg dag men mysig lunch.
Aldrig varit tröttare men tvätten är ren!
Det är POSITIVT som fan.
Puss på er!





Blev inte som jag tänkt igår..
Hade riktigt tråkigt ... om jag ska vara helt ärlig!
Innan vi drog ut tog jag och Alex en del bilder. Komiskt!
(om någon undrar så är det lite slitet gammalt löshår jag satt i hans hår)
Idag har jag handlat present till min kompis och åkt hem till min syster.
Hon var så supersnäll och gjorde naglar på mig! =D
Det blev grymt snyggt. Tyvärr har jag ingen bild just nu men det kommer.


Haft en jättekonstig dag... insåg att mitt bankomat kort är borta! Jävligt störande.
Imorgon ska jag till banken, spärra kortet och få ut pengar.

Här kommer en film från i Lördags, ingen ville vara med förutom jag =D
Tråkiga!


   Undrar vem jag skulle pussa på (?)

   Jag ska sova nu.. har kollat på tv och 
   varit seg.
   MYS!













Idag var jag på bio och såg I taket lyser stjärnorna.
Hade tårar i ögonen genom hela filmen.. usch vad hemsk den var!
Läste boken förut och då grät jag som en tok.
Tycker dock slutet var rätt konstigt.. tråkigt.
Jag gör ju en mycket snygg min, yeah!
Tänkte mest visa den enda bild jag fick från min
"debut" hehe.
Vi hade väldigt roligt iallafall!

Nu är jag enormt stressad.
Man borde nog ta och fixa det där körkortet någon gång
så man slipper det här med SL.
Inte min favorit iallafall.
Kramis














Köpte på Gina tricot förra veckan...
49:-
<3




















Nu blir det ingen bild iallafall för jag är lite trött!
Har precis satt mig upp i princip och jag känner för att aldrig göra något annat än att sova. Hur skönt vore inte det på en skala? Skulle väl känna mig som en död fisk efter ett tag... usch.

Man kan ju undra vad jag egentligen håller på med.. men jaja...
Jag saknar honom!<3
Jag är fast varje dag.
För er som vill spana in en läsvärd blogg,
klicka er in på:
Citty


och nu tävlar jag för första gången wohoo.