Haft en riktigt trevlig dag faktiskt.
Mamma och jag vaknade och bara: SHIT, det är söndag!
Så vi gjorde oss snabbt iordning och drog in mot stan för att åka båt.
Det blev den lilla skärgårdskryssningen som tog ungefär 2 timmar.
Härligaste dagen faktiskt.

Lägger upp lite bilder!
Min dator är inlämnad igen.. Riktigt irriterande.
Fattar inte riktigt varför just jag ska ha sådan jävla otur just nu *skratt*
That's life!

Igår var jag på möte i huddinge, efter det gick vi och åt frukost och skulle hämta ut mina koss-hörlurar för de har vart på service.
Men nu var de klara så det blev lite shopping också.
Halva reapriset på Wedins. Det gillar jag!
Hittade ett par riktigt snygga stövlar som jag blev kär i, men de ska jag handla senare när jag fått pengar för det var inte rea på dem.

Mamma köpte de här åt mig. 199:-
      
Har fått tillbaks min dator *vågen*
Efter ett jävla krångel, så har jag den äntligen.
Men fortfarande massor kvar att fixa så det är inte kul ändå.

I måndags var jag hos tandläkaren, ska dit idag igen.
Usch!

Jag kommer bli sexig i tandställning *yeah*
Jag börjar skolan på onsdag, vilket betyder att jag får tillbaks min dator och då fortsätter bloggandet.
Härligt härligt!