Tänkte bara försöka visa upp lite av mitt nya nagellack från Depend nr. 09! Riktigt fint var det enligt mig.
Har iallafall kommit hem nu efter att ha varit bosatt hos Emil x-antal veckor. Finns det något bättre än att krypa ner i sin egen säng ibland? I love it ♥

Planerna för imorgon lyder: För det första blir det att fixa ordning på mitt hem. Bestämma vad som ska med till Turkiet och inte.. Jobbar ju nämligen fram till torsdag så behöver ha allt klart tills dess. Har fullt upp hela dagarna fram tills jag åker och det känns fortfarande inte som att jag faktiskt ska åka iväg i 3 veckor.

 

Jag jobbar och sliter som att jag inte hade något bättre för mig... Sliter kanske var att ta i men på sätt och vis gör jag det. Idag iallafall är det exakt 1 vecka kvar tills jag åker till Turkiet. Där ska jag vara i 3 veckor... Ja... 3 veckor!
Längtar som fan. God mat, gratis alkohol och sol<3