Jag är sjuk =(
Idag vaknade jag upp vid 9 tiden och skulle mot Fridhemsplan till tandregleringen.
Fick veta att det blir att ta bort den i vår. YES! Så sjukt skönt. Har köpt tre nya rengöringsprodukter - Neutrogena visibly clear, blackhead eliminating, både daily scrub och toner. Får se om de är bra men har hört det så jag tänkte att jag måste testa då jag ser ut som fan i ansiktet just nu. Påminner lite om "myrornas krig" på tv, haha. Köpte också ACO spotless treating cover stick så jag kan gömma de jävlarna samtidigt som den torkar ut de. Håller tummarna! Nu ska jag laga middag KRAM!



I never meant to do you wrong
To break what used to be so strong
I lived my life with me, myself and I
Forgot what was right
Nu rusar jag snart iväg till tandläkaren och ska spänna den här förbannade tandställningen. Det har verkligen inte varit så pass jobbigt att ha den som jag trodde men man längtar ju efter att slippa ha grejer på varenda tand.
Beräknad att få ta bort i april. Yeah!

Eva & David 6/6-2009
Kan man ha en finare syster?



Ville mest visa en bild på paret från bröllopet. Otroligt vackra!

Jag vaknade för ungefär en timme sedan. Är helt död. Vad gör man?
Nu kör jag igång med lite bloggen igen då. Ser lite bättre ut än för några veckor sen men det är inte klart än.
Har under den här tiden hunnit tillbringa lite tid i Turkiet vilket slutade med spyor för vissa, en del tappade förmågan att gå och vissa försökte sig på livet som nykterist. *
Hade en otroligt bra semester och planen är väl att åka tillbaks och köra stenhårt 3 veckor nästa sommar.