Skola,jobb,skola,jobb,skola,jobb blabla.. kan det inte bara bli juli  
snart? Jag är sjukt trött just nu. Har vart och jobbat,det gick helt ok.
På väg hem på tåget sitter en trög jävel. När jag insåg hur mycket
faktiskt stirrade började jag stirra tillbaka men inte fan slutar han
för det nej. Hatar sådana där. Titta på något annat kanske!

I lördags åkte jag till min pappa för farmor var där. Det var mysigt!
Hon bor i örebro så man träffar inte henne så ofta men roligt dem få
få gångerna det händer däremot.
Vi åt tacos och hade det trevligt.

I söndags var jag hos min syrra också. Åt middag och så..
Vi kollade på ballar av stål. Min nya favorit - Stripparen!
Haha skönt att se hur vi stockholmare reagerar när någon tar av sig
kläderna inne på tunnelbanan. Ha ha ha!
Vi är ifrån samma del av stan men från olika världar!
Börjat på nytt jobb förra veckan, det gick bättre än förväntat. Just nu sitter jag dock i min säng och halsen värker. Jag har druckit massvis med te (jag hatar egentligen det) för det är så skönt då.
Emil ringde imorse och jag låter som en whiskey man! Humor.