Myspys.

0kommentarer

Som en gammal the sims spelare förknippar man det där med sex, men eftersom jag blivit så vuxen nu mera så förstår jag ju att det egentligen betyder ligga i sängen med täcket uppdraget till näsan och känna ögonlocken börja hänga ner över ögonen. Eller inte.
Imorgon ska jag upp tidigt, jävlar. Sovdags?

Har haft en helt okej dag. Jag var i skolan vilket i sig inte är speciellt roligt sedan åkte jag och jobbade. Det gick faktiskt rätt bra idag ändå vilket gjorde mig på bättre humör.
En liten pojke svarar jätteglad i telefonen och nästintill skriker: HEJ MORMOR :D
Jag tror han blev lite besviken.

Mamma plockade upp mig iallafall, beger oss mot WILLY:S - vi hade en jävligt bra deal!
Jag rusar mot yoghurt och mamma mot "köttet" varpå vi lite senare hittar den där jävla renen.
Fick mig ett gott skratt. Vi lekte turkar också. Jag såg en man som försvann. Jävla idiot han skulle ju hjälpa mig med en sak 2 minuter innan de stängde men tack jag tänker skylla på honom att jag inte blir av med mina finnar i ansiktet till på lördag.

Ska ut på krogen med ett gäng kompisar då och jag vågar inte ens säga vart vi ska då jag lovade mig själv att aldrig mer sätta min fot där efter första besöket. Kanske hinner ändra mig!
Nu ska jag sova! Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej