Carolina, den fina!

1kommentarer



Sitter och chillar för mig själv lite. Tankarna senaste dagarna har snurrat runt och jag tänker på både det ena och det andra. Vilka är det egentligen som bryr sig om en? Har insett att människor som skiter i mig ska jag börja skita i också. Det känns förjävla härligt. Slutar man höra av sig så *poff* då får man inte ett skit tillbaks. Antar att det är så livet ska vara! :)

Är det någon jag älskar så är det min lillasyster.
Kom hem från Teneriffa för en vecka sedan och under den tiden lärde jag henne simma.
Så sjukt gulligt och ja, jag tar på mig äran att ha lärt henne *skratt*
Jag lovar att jag aldrig kommer glömma bort när hon kommer till mig efteråt, ger mig en bamsekram och säger: Camilla, du är väldens världens bästa storasyster. Den bästa man kan ha.
Hon är så fin. All kärlek till världens bästa lillasyster, den bästa man kan ha.

Jag: Carolina, ska du och jag åka utomlands hit igen sen helt själva när du är 13?
Hon: Neeeej.... Då är ju du typ fett gammal... typ 150 år?



Kan tillägga att jag bara kommer vara 26 då. Verkligen gammal, inte :)

1 kommentarer

Jessica

06 Dec 2010 10:16

Hoppas du inte menar mig gumman "/ för jag har försökt få tag i dig jätte mkt "/ ..



Haha älskar hennes kommentar "då är du typ skit gammal ... 150 år " xD

Syskon är så underbara ibland haha

Kommentera

Publiceras ej