Found you in the daylight and kissed you in the moonlight

1kommentarer

Idag vaknade jag upp vid 9 tiden och skulle mot Fridhemsplan till tandregleringen.
Fick veta att det blir att ta bort den i vår. YES! Så sjukt skönt. Har köpt tre nya rengöringsprodukter - Neutrogena visibly clear, blackhead eliminating, både daily scrub och toner. Får se om de är bra men har hört det så jag tänkte att jag måste testa då jag ser ut som fan i ansiktet just nu. Påminner lite om "myrornas krig" på tv, haha. Köpte också ACO spotless treating cover stick så jag kan gömma de jävlarna samtidigt som den torkar ut de. Håller tummarna! Nu ska jag laga middag KRAM!



I never meant to do you wrong
To break what used to be so strong
I lived my life with me, myself and I
Forgot what was right

1 kommentarer

Shakila

03 Nov 2009 17:07

Vad är det för låt du citerar på slutet?

"I never meant to do you wrong

To break what used to be so strong

I lived my life with me, myself and I

Forgot what was right"?

Btw, snygg blogg;)

Kommentera

Publiceras ej