Praktik/lekstuga

0kommentarer



Jag sitter och försöker komma fram till det vettiga med min skola... det går rätt dåligt!
Vi hade bokat in ett möte med rektorn vid 13.00 tiden.
Skulle bli en intervju med honom angående skolan som i sin tur ska visas på öppet hus.
Eftersom jag letat överallt i princip och inte fått någon praktikplats alls än så får jag ha "praktik" i skolan.
Det mest värdelösa de kunnat gjort då vi i stort sett inte gör ett skit.
Poängen var den att vi fick sitta och vänta på herr rektor i över 20 minuter.. illa illa!
Imorgon ska vi filma matsalen... jag vill ha riktig praktik!
Någon som har en idé på hur man överlever i fyra veckor?

Om någon som läser detta som jobbar inom media/känner någon som jobbar inom media/känner någon som känner någon som känner någonannan som känner en som jobbar inom media och vill ge mig en praktikplats så skriv!

Kommentera

Publiceras ej