Masterpiece max.

2kommentarer



Jag har inte haft möjlighet att fota maskaran än så jag lånar en annan bild.
Har verkligen letat hur länge som helst efter en maskara som inte förstör mina ögonfransar totalt... och nu fick jag den.
Helt otroligt bra faktiskt... tar på ett lager och det räcker verkligen.
Använder förstås min ögonfransböjare innan, och har haft problemet att när jag tar på maskara så gör maskaran så ögonfransarna lägger sig tillbaka och ser sådär tråkigt fula ut.
Men nu stannar dem kvar där de ska vara.. fina och uppåtböjda.
Mycket nöjd! +++++

2 kommentarer

Anonym

21 Jan 2009 18:59

den där är bra =)

SEX AND THE CITTY

21 Jan 2009 21:01

Svar: Aww tack ;D Söta du!



Härligt att du hittat "the one mascara"! :) Jag älskar Lancômes mascaror men dom är ju så satans dyra. Och jag använder ju typ 2 mascaror i månaden, haha.

Kommentera

Publiceras ej