Yeah..

3kommentarer


Jag sitter och spelar sönder mina högtalare. Det känns bra, för stunden.
Lite old men vafan.
Martin Svensson<3


Du är här, jag är frusen
Du är en av flera tusen
I en plastburk för oss unga är du där med mun och tunga
Du är flickan i reklamen som har tagit charmexamen
Tv-Shop är så på riktigt
Det du säger är så viktigt

Och du är så Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så Du är så

Hjärtat slår hårt helt utslagen jag vill höra andetagen
4 dB och jag kan höra när du sen börjar förföra
Några ord om stora saker
Här finns allt för alla smaker
I en plastburk på 24 tum
Sen så börjar jag att yra

För du är så Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så Du är så Du är så

3 kommentarer

c a s p e l i h n a

21 Nov 2008 12:24

Åh, det där var tider dä!

Ska nog ta å rota fram min gamla Martin-skivor idag!! =)

c a s p e l i h n a

21 Nov 2008 12:56

Haha, jaa det är ju skitkul å lyssna på gammal musik! Å jag älskade verkligen Martin... =)



Ska du göra nått kul idag då??

alix

21 Nov 2008 13:28

sv: visst äre :)

Kommentera

Publiceras ej