Vart hos herr doktor.

0kommentarer

I torsdags tvingade mamma iväg mig till läkaren vilket resulterade i en flaska hostmedicin med diverse konstiga ingredienser.
Fick också en ögonsalva till mina jäkla eksem, som iofs har lagt sig mycket bra. ( Kanske tack vare salvan! )

Först nu när jag har kommit hem och lagt mig i sängen känner jag att det nog har gett positivt resultat än så länge.
Inte lika mycket hostande!

Ska iallafall till skolan på måndag har jag bestämt eftersom jag har missat enormt mycket, tror jag.
MATTEPROV! Brukar visserligen inte gå så dåligt men känner mig inte bra på det vi håller på med nu.

Imorgon tänkte jag försöka gå upp något sånär i tid.. måste hinna få ordning på mitt dygn.
Längtar inte efter måndag morgon hehe.
Nu när vardagen börjar igen ska min träning bli lite mer seriös.
Har ju gått ner i vikt och till och med mamma såg det *stolt*
Det går i rätt väg iallafall.. lite långsamt men det ska man väl ändra på.
3 kg kvar sen känner jag mig OK!
Äter inte så mycket godis längre iallafall.
Jag är så jävla bra!

Kommentera

Publiceras ej