Skola igen.

0kommentarer

Igår var jag på tekniska museet med min bror och hans flickvän.
Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Först blev jag bjuden på Mcdonalds vid Centralen, sen tog vi bussen dit vi skulle.
Och jag såg kaknästornet *skratt*
Vi var där tills stängningsdags, Jimmy fick för sig att vi skulle ut och ta en öl (vi och vi, det var väl mer dem som skulle dricka öl).
Hoppade av bussen vid kungsträdgården och skulle gå in på Friday's. Men icke.
Då jag inte var 18 fick jag inte komma in, på en söndag klockan 17.
Man var tvungen att ha med sig målsman för att vara där. Jag blir så jävla förbannad.
I flera olika situationer räknas ett syskon över 18 som en fullt fungerande ansvarstagare över en. Om man ska hämta något på banken och du inte har leg, då kan du ta med dig ditt syskon.
Men nej, jag får tydligen inte gå med min 28-åriga bror och dricka läsk.
Galet.

Nu är jag i skolan, längtar hem. Men jag blir kvar på omprovs-tillfälle.
Hoppas jag får jobb från kommunen. Kami har fått, så jag spyr annars. *avundsjuk*

Kommentera

Publiceras ej