Försöker att inte vara så dator-nördig.

0kommentarer

Helt otroligt!
Jag har lyckats hålla mig borta från att ladda upp bilder på http://www.bilddagboken.se i en hel vecka utan att må det minsta dåligt.
Känns riktigt skönt faktiskt.
Ogillar verkligen det här begäret jag har, att jag verkligen måste slå på datorn när jag kommer hem eftersom "jag bara vill komma åt min musik" .
Men det är inte utav den anledningen jag startar den.. det är ju för att jag är för sällskaps-sjuk för att sitta här hemma utan någon att skojas med.

Idag var det dock kul.
Småtjafs och min hat-person var sur som fan.
Dock är jag faktiskt inte tillräckligt tuff för att skriva vem det är (för så elak får man väl inte vara?). Jag hatar henne iallafall, fyfan.. usch!!
Ja, jag brukar komma överens med de flesta men... nejnejnejnej! Inte henne.
catfight

Kommentera

Publiceras ej