Dålig början.

0kommentarer

Jag känner mig så bra. Vaknade upp alldeles försent, skulle då hinna duscha, sminka mig, klä på mig, äta frukost.
Kändes ganska meningslöst när jag sprungit runt i lägenheten och fumlat efter i stort sett det mesta.
Det är ju så det ska vara, när man behöver sina saker så finns de inte där de borde vara.
När man är stressad blir allt bara tusen gånger värre, man blir helt enkelt jävligt klantig.
Just så var jag imorse, men konstigt nog hann jag med bussen.
Så hände det som inte får hända.
KÖER!
Bussfan stannar i köer.
Tillslut kunde jag se min skola och då var klockan alldeles för mycket.
Jag fick smått panik då det var i princip 50 meter kvar till min busshållplats och jag ville ju helst av allt att han skulle öppna dörren så jag kunde springa ut.
Men icke.
En kvinna står och suckar, folk är irriterade och om blickar kunde döda skulle busschauffören vara död vid detta laget.
Tillslut var vi framme och jag skyndade mig.
Försenad och ful.
Kan det bli värre?

Kommentera

Publiceras ej