Hulken?

3kommentarer

Jag påstår att jag är hulken (på skämt?) och nu kommer Kami och säger att hon är det!
Fan heller.


Igår var det mysfredag. Kollade på idol och åt vinäger? chips tror jag det var. Alltid lika kul att prova nya saker.
Sjukt glad att Anna åkte ut. Tycker verkligen inte om henne även om hon sjunger sin musik bra o blablabla nej tack!
Satt och väntade på att få se henne gråta. Men tycker hon lyckades sköta det snyggt faktiskt.
Hej då Anna!
Idag for jag iväg till Kallhäll och gick in på Folkets hus för att inta en såkallad "hamster utställning".
Kami hade köpt sig en hamster.
Den var söt iofs, endast några veckor gammal. Såg väldigt lustigt ut på vägen hem där hon har den i en transportbur, i sin väska och sitter 5 centimeter från locket och glor.
Greaat!



3 kommentarer

c a s p e l i h n a

23 Nov 2008 17:45

Åh, jag älskar verkligen Salt och Vinäger chipsen!

Åt jämt sånna när jag var utomlands när jag var liten, så det är värsta nostalgin nu när de finns här!

Gillade du dem då?

c a s p e l i h n a

23 Nov 2008 19:50

hehe, visst ser det kallt ut! ;0)



haha, ja det låter inte så gott kanske, å det första chipset kanske inte är så gott.. men sen.. MMmmMMmm.. haha*

c a s p e l i h n a

23 Nov 2008 20:29

Haha, det är så det ska vara!

Ååh, vad sugen jag blev på chips nu!! =)

Kommentera

Publiceras ej